• ההזמנה שלך כרגע ריקה.

בחירת תכשיט; מה הכי חשוב.

תכשיט מהווה אמירה. בין אם שרשרת, עגילים, צמידים או קשתות לשיער, תכשיטים תמיד נתפסו כסמל סטטוס בחברה. בעבר היו בעיקר נחלתם של אריסטוקרטיה ובני מעמד חברתי . עם הקידמה השתנו רבים מחוקי החברה והתכשיט שינה ייעודו מהצהרה חברתית גרידא להצהרה אישית של העונדת.
חיבור אישי
לא משנה כמה תכשיטים מונחים לפניך, או כמה ראית לפני- זה יהיה עיצוב אחד ספציפי שיקפוץ לך מול העיניים וממש ידבר אלייך. כשמדובר בחיבור אישי – אין טעויות. בין אם תואם את הלוק העונתי או בעל ייחוד. התכשיט שעורר בך רגש אחר – יעניק לך את מה שחיפשת מלכתחילה, זה קטע כזה.
המסר
ישנם כל כך הרבה סוגים של עיצובים היום, עיצובים קלאסיים בחיתוך דק, מודרניים וכאלו בעלי נוכחות דרמטית. אז איך בוחרים תכשיט? השאלה שכדאי לך לבחון לעומק כשאת שוטפת עיניים במבחר התכשיטים מולך הוא; מה מדבר אותך ומה המסר שאת רוצה להעביר לסביבה שלך באמצעות התכשיט שבחרת. אחרי הכול תכשיט הוא מעין שלוחה של האישיות שלנו.
היומיום
כשאת בוחרת תכשיט- חשבי איך את רוצה להביא את עצמך לידי ביטוי ביומיום שלך, בשימת דגש על הסטייל שמדבר אותך, ללא קשר ישיר לקוד לבוש כזה או אחר. התכשיט שתענדי יכול להמשיך את הלוק הכללי או לתת קונטרסט מושלם בנוכחות שלו.
תכשיט לכל מטרה
לא משנה אם את יוצאת לעבודה, נפגשת עם חברה לקפה, מתפנקת בערב רומנטי עם בן הזוג, יוצאת לסופ"ש בחו"ל או סתם מבלה את היום חופש בחוף הים - חשוב וכדאי שיהיה לך תכשיט לכל מטרה, בין אם כפריט יחיד כגון שרשראות עם תליון או ללא, עגילים צמודי אוזן או תלויים, צמידים או סטים תואמים. תאפשרי לעצמך להעיז, לגוון, זה המקום שלך להיות יצירתית וייחודי.
וכשזה מתנה...
גם כאשר החיפוש אחר התכשיט המושלם הוא מתנה לאמא או אחות, לבת שלך, החברה הכי טובה או אפילו לגננת בגן או המורה בכתה, הדגשים הם אותם הדגשים המצוינים מעלה. שימי מולך את דמותה של האישה שאת מפנקת - האם היא פלפלית, דוגלת בהומור, אוהבת לבלוט או עדינה וקלאסית? לתכשיט יש קסם כזה וככל שהוא יותר תואם את האישיות שעונדת אותו -כך רבות המחמאות, ומה יותר כיף מלקבל את התגובה השמחה על הבחירה המושלמת.
"תכשיט אירועים"
נכון שתשומת הלב לא בהכרח סובבת סביב התכשיט, אבל רבות הפעמים שהתכשיט הוא זה שייתן את הטון ויביא את הלוק שבחרת להרקיע שחקים. מדהים כמה פריט כזה יכול לשדרג כל לוק. זה התכשיט בעל הנוכחות שלא זקוק להשלמות כדי לבלוט ברבים. זה נכס צאן ברזל שילווה אותך בכל אירוע חגיגי, פגישה חשובה, עמידה לפני קהל ומפגש חברתי.
 
כל תכשיט בעיצוב ייחודי, בחיתוכים מודרניים קלאסיים עדינים או דרמטיים, בצבע שמתאים לגוון עורנו ומבליט את עינינו, שעשוי מחומרים קלים שנעים לענוד, נותן לנו את התחושה הזו שאינה צריכה תיאור מילולי, אחרי הכל תכשיט מהווה אמירה שחובה בתוכה הצהרה אישית של העונדת.
 
מזמינה אותך להתרשם מקולקציית התכשיטים שלי בדף המוצרים; שרשראות, עגילים, צמידים וסטים תואמים שאני מעצבת בציפוי K24 זהב או כסף ומגוון מתנות ייחודיות לגננת או למורה ביניהם מחזיקי מפתח מעוצבים, כריכות ספרים אישיות וסימניות עם הקדשה לכל מטרה. שמחה לעמוד לשירותך.

מאמר אחרון